دو کلام حرف حساب باهات دارم 
((((((((((((((((((((((دوستت دارم)))))))))))))))))))))))))))


این نظر توسط حامد خاطری در تاریخ 1395/1/24/2 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وب خوبی داری ممنون میشم من رو هم لینک کنی

این نظر توسط هیراب در تاریخ 1394/3/17/7 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

راستی وب جدبدم یکم اختصاصیه منم قبلا وب طنز داشتم خوشحال میشم بیای با هم ی وب طنز جدید بزنیم

این نظر توسط هیراب در تاریخ 1394/3/16/6 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام دارم واسه وب ی چت هم طراحی میکنم اگه هستی بیا پشتیبانی انلاین وبم اجی

میشه بگی چی شده عزیزم؟؟؟؟
جوابتو سعی میکنم در اولین فرصت بدم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: